aparate foto profesionale aparate foto profesionale

Translate

duminică, 14 octombrie 2012

Wild Blood Review - un super joc hack and slash pentru Android

Wild Blood. Produs de Gameloft, acest titlu costă 6.99 dolari şi este fantastic! El ocupa aproximativ 2 GB spaţiu de stocare pe terminalul vostru şi are o grafică foarte arătoasă. Hai să aflăm ce ne rezervă acest titlu.

Wild Blood Review - un super joc hack and slash pentru Android (Video)

Avem de-a face aici cu povestea regelui Arthur, a lui Merlin, Morgana şi Lancelot. Acesta din urmă este protagonistul, care a căzut în dizgraţie după ce s-a îndrăgostit de regina Guinevere, iar regele Arthur a început să îl urască, sub influenţa vrăjitoarei Morgana. Povestea este una medievală, pe bază de săbii, arcuri, vrăjitorii, castele şi demoni. Aveţi la dispoziţie 10 capitole în modul single player şi veţi trece prin medii precum sate medievale, un castel bântuit sau grădinile din cer ale regelui Arthur.

Wild Blood Gameplay

Controlul se realizează cu un stick virtual în partea stângă a ecranului, în vreme ce mişcarea unghiului de cameră se realizează cu apăsarea în zona centrală a ecranului. În dreapta avem butonul de acţiune, cu care atacăm inamicii, plus câteva butoane pentru atacuri elementale, cu gheaţă, fulger sau foc. Există şi un buton comun pentru sărituri şi alergat, plus atac din fugă şi puteţi realiza şi combo-uri. Lancelot va folosi o sabie de mari dimensiuni, două securi sau un arc drept armele sale, între care puteţi alterna oricând doriţi.

Wild Blood Android

Fiecare armă suporta upgrade-uri, ca şi armura personajului şi abilităţile sale. Totul se cumpără cu bănuţi de aur, pe care îi adunaţi fie din cuferele răspândite în joc, fie din bătăliile purtate. Există peste 20 de feluri de inamici demonici, plus câte un boss la final de nivel. Veţi avea şi puzzle-uri, care implică o serie de bucăţi de metal şi o cheie, care trebuie aranjate într-o anumită ordine. Şi de parcă asta nu e de ajuns, exista şi un mod multiplayer, cu lupte 4 contra 4, Team Deathmatch şi Capture the Flag.

Wild Blood Joc Android

Aici veţi lupta în echipe de 4 şi vă veţi fugări inamicii pe o hartă destul de vastă, într-o bătălie amuzanta pe "fraguri", dacă le putem spune aşa. Grafica jocului este excepţională, aici aducându-şi aportul tehnologia Unreal Engine. În ce priveşte sononizarea, veţi auzi un soundtrack care aminteşte de Game of Thrones, deci o notă bună şi aici. Wild Blood primeşte de la noi nota 9.5 din 10 şi este un must buy din Google Play Store, de aici.